steile wegen en een diep dal - Reisverslag uit Haast, Nieuw Zeeland van Willem Noteboom - WaarBenJij.nu steile wegen en een diep dal - Reisverslag uit Haast, Nieuw Zeeland van Willem Noteboom - WaarBenJij.nu

steile wegen en een diep dal

Blijf op de hoogte en volg Willem

31 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Haast

Dit gaat even over mijzelf! In een magistraal landschap van meren, bergen en sneeuwtoppen leverde deze jongen een strijd met zichzelf. De tocht begon vrijwel direct met een eindeloze steile klim, waarbij ik het regelmatig moest opgeven. Stoppen en op adem komen en dan weer verder. Was het de verkoudheid waar ik last van had? Was het mijn conditie, die toch niet zo goed was? Wordt ik misschien te oud voor dit soort dingen? Mijn maatjes hebben zelfs bagage overgenomen en bleven steeds voor fietsen om de wind af te vangen. Oef dat deed zeer!! Ikheb er nu 3 dagen fietsen opzitten en hoop dat het inderdaad de verkoudheid is geweest, die me dwars zat. Na 2 dagen op een matje in de tent afgelopen nacht lekker in een lodge geslapen. Misschien biet zo sportief, maar het is gied!

• 30 Januari 2014 - 22:09

Mart:

He, maar je bent wel een doorzetter hoor, fijn met jou op stap te zijn.

• 30 Januari 2014 - 22:09

Mart:

He, maar je bent wel een doorzetter hoor, fijn met jou op stap te zijn.

• 30 Januari 2014 - 22:33

PF :

Zet 'm op Willem, groeten aan Gerard en een kusje voor Mart

• 31 Januari 2014 - 18:01

Leona:

Een week, een dag of 10, in deze NZ- omstandigheden fietsen en dan ... 'neem' je alle heuvels en bergen! (Europees ervaringsdeskundig). Glück auf (und ab)!

• 31 Januari 2014 - 19:12

Anke:

Hi Willem,
    Ik heb bewondering voor je! Het was niet makkelijk, maar je hebt het toch gedaan! En die lodge...... Het is toch vakantie? Die jongens van de tour slapen ook niet op een matje in een tent

• 31 Januari 2014 - 21:22

Ton:

Ja, die omstandigheden zijn er niet in Nederland, Willem! Valt dus niet op te trainen. Maar nemen zoals het komt. En na zo'n dag, aangekomen op de plek van bestemming, wel gewoon trots zijn op jezelf!!! Naast afzien hopelijk ook snel ruimte om te genieten!!

• 01 Februari 2014 - 22:17

Daan TBH:

Ha Willem,
    Afstappen is geen optie ;-)
    Met je tong op het voorwiel desnoods.
    Succes, veel plezier met z'n allen

• 01 Februari 2014 - 23:04

Anneke:

Ha lieve stoere broer,
    Super dat je dit doet! Ieder heeft zijn kwaliteiten!
    Je bent een doorzetter! Niet velen van onze leeftijd doen je dit na. meet je ook met ons! Maar pas wel op jezelf!

Mart, zorg je dat mn broer niet te stoer is?
    Liefs en een hele fijne tijd!
    Martien en Anneke

• 04 Februari 2014 - 12:38

Arie:

Goed man. Ik ben best wel jaloers op zo'n prachtig avontuur, ondanks dat je het uiterste uit je zelf moest halen. Super prestatie van je. Veel plezier daar en ik volg je reisverslagen met plezier
    groet uit Utrecht van Arie

• 04 Februari 2014 - 21:55

Steffi:

Ah, de kop is eraf! De eerste kilometers in de benen. De eerste dagen van afzien heb je gehad, nu wordt het alleen maar beter. Haast heb je niet en als je even niet op de pedalen wil kan je gewoon afstappen en je duim omhoog steken. Er is vast wel een boer die je met fiets en al een paar Miles verderop dropt. Of is het daar in die streek godsverlaten?
    Keep us updated...