voorbereiding - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Willem Noteboom - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Willem Noteboom - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Willem

15 Januari 2014 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Ik heb nog ruim de tijd voordat op vrijdag 24 januari het vliegtuig vertelt, maar ik ben lekker bezig met voorbereiden. Tegelijkertijd rust ik nu al lekker uit na een druk jaar. Ik heb er zin in. Onderdeel van de voorbereiding is ook deze site en vertrouwd raken met mijn Garmin, die ik gekregen heb! Dat valt mij nog niet mee! We hebben nog even!

  • 16 Januari 2014 - 16:15

    Monica:

    Hoi lieve Willem,
    Ik ga je volgen! Xxxx Monica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 3577

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 28 Februari 2014

5 weken Nieuw Zeeland

Landen bezocht: