5 weken Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Willem Noteboom - WaarBenJij.nu 5 weken Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Willem Noteboom - WaarBenJij.nu

5 weken Nieuw Zeeland

Mijn zusje Fieke woont al meer dan 25 jaar in Nieuw Zeeland en wordt in februari 50. Een mooie gelegenheid om haar op te gaan zoeken. Tegelijk wil ik graag wat van het land zien en daarom start ik eerst met een fiets en wandel tour op het Zuidereiland. Die tour maak ik samen met 2 maatjes: Mart en Gerard. We treffen elkaar in Christchurch op 26 januari , gaan met de bus naar Queenstown en vandaar af fietsen we naar de westkust, dan naar het noorden, naar het Abel Tasman park. Hier treffen we Fieke en wandelen we 5 dagen samen. Na nog een paar dagen fietsen scheiden onze wegen en ga ik bij Fieke thuis haar verjaardag vieren. Mijn beide fietsmaatjes fietsen samen verder over het Noordereiland. Op 27 februari vlieg ik terug naar Nederland.

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2014

En nu even niets....

15 Februari 2014

5-daagse voettocht door Abel Tasman National Park

08 Februari 2014

ritme

31 Januari 2014

steile wegen en een diep dal

31 Januari 2014

naar Queenstown
Willem

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3695

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 28 Februari 2014

5 weken Nieuw Zeeland

Landen bezocht: